eindelijk eerste rit gedaan na revisie
Moderator: RT_Patrick
eindelijk eerste rit gedaan na revisie
hoi Mensen,
het is me gelukt na maanden verschillende avonden per week sleutelen en poetsen, schilderen en een ombouw van single spark naar twinspark R1150RT heb ik gisteren mijn eerste proefrit gedaan. en het moet gezegd een gigantisch verschil met mijn andere fiets R80RT. deze motor heeft een baan ligging waar je U tegen zegt. en een verschil van 20 jaar techniek. hopend dat ik er nog vele jaren van kan genieten.
tot ziens hopelijk op het RT treffen.
grtz,
Peter
het is me gelukt na maanden verschillende avonden per week sleutelen en poetsen, schilderen en een ombouw van single spark naar twinspark R1150RT heb ik gisteren mijn eerste proefrit gedaan. en het moet gezegd een gigantisch verschil met mijn andere fiets R80RT. deze motor heeft een baan ligging waar je U tegen zegt. en een verschil van 20 jaar techniek. hopend dat ik er nog vele jaren van kan genieten.
tot ziens hopelijk op het RT treffen.
grtz,
Peter
Re: eindelijk eerste rit gedaan na revisie
Kijk dat geeft pas voldoening ! Zelf sleutelen en nu genieten van resultaat. Veel mooie kms gewenst.
Ja, daar ben ik best jaloers op om zo te kunnen sleutelen aan een motor maar.......
waar is dat verslag met die vele mooie foto's???
waar is dat verslag met die vele mooie foto's???

- beamer1200rt
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS 2004
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Zeist
Gefeliciteerd. Zo zie je maar de aanhouder met 2 rechter handen wint. De eerste keer starten na zo'n avontuur is toch best effe spannend denk ik. Je staat er iedere keer weer van te kijken hoeveel sleuteltalent er op dit forum rondhangt. Chapeau!

Motorverleden: 2009 R12000RT, 2005 R1200RT, 2003 R1150RT, 2001 R1150RT, 2000 R1150GS, 1997 R1100RT, 1997 K1100LT, 1996 K75
- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
Hoi Peter goed werk!
We zijn reuze benieuwd of je er een verslagje over kan schrijven.
denk wel dat je je avatar zou moeten veranderen...
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
We zijn reuze benieuwd of je er een verslagje over kan schrijven.
denk wel dat je je avatar zou moeten veranderen...
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Medebeheerder BMW RT Forum

Goed te lezen Peter, dat alles zo goed is gelukt. Krijgen wij ook een beeldverslag, of gewoon foto's van je resultaat?
Huub
Huub
hoi ik heb geprobeerd bij sleutelprojecten van er foto's aan toe te voegen maar is me nog niet gelukt. dus dat moet ik nog even nagaan hoe dat dat in zijn werk gaat. zo zie je maar een hele motorfiets uit elkaar en in elkaar zetten dat wel... maar een paar foto's op het internet zetten ho maar...
grtz,
peter

grtz,
peter
- Berrybeer
- 2023
- Type: R1150RT
- Bijz: met alles d'rop & d'ran..
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Uden
Had je deze al gelezen? viewtopic.php?f=26&t=49" onclick="window.open(this.href);return false;
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht