Een gratis forum voor liefhebbers van boxermotoren en RT-modellen. Hier deel je informatie, ervaringen en ritverhalen met andere motorrijders. Of je nu rijdt of fan bent, je bent welkom!
Beste mede forumleden. Graag wil ik alvast een vooraankondiging doen voor een forumrit opzaterdag 30 mei. Het voorstel is om richting het oosten van Nederland te gaan. Verdere informatie wordt later met jullie gedeeld, maar jullie kunnen deze dag alvast opschrijven in de agenda.
Daarnaast zijn we op zoek naar 1 of 2 extra personen om te ondersteunen op de dag zelf en het voorrijden. Mocht je intresse hebben dan kunnen jullie mij een PM sturen. Ik hoop jullie in het voorjaar weer te zien.
,
Arjan W & Erik S
De rit is altijd het mooist, na de warme thuiskomt!Liever tien keer neon-yellow, dan een keer niet gezien.
't is inderdaad op zaterdag! Dus zaterdag 30 mei 2026.
volg een rijvaardigheidstraining, omdat motorrijden altijd beter (en veiliger) kan!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
met een Sena SC2 in de helm en Zumo XT op de R1250RT-TFT met radio en BMW navigatie. En met My Route App en een Carpuride 702 voor AndroidAutomotor!!
Even en schopje omhoog!
Er is inmiddels een concept route en die begint in Holten. Onderweg wordt vermoedelijk ook nog even door Duitsland gereden om de motoren van brandstof te kunnen voorzien.
volg een rijvaardigheidstraining, omdat motorrijden altijd beter (en veiliger) kan!
met een Sena SC2 in de helm en Zumo XT op de R1250RT-TFT met radio en BMW navigatie. En met My Route App en een Carpuride 702 voor AndroidAutomotor!!
RiTje schreef: wo jan 21, 2026 6:50 pm
Op Facebook lees ik over vrijdag 30 mei. In mijn agenda is 30 mei op een zaterdag.
Groet.
even goed lezen: Houd het forum in de gaten voor updates en de agenda vrij op 30 mei 2026.
Hier staat dus dat je de agenda vrij moet houden op 30 mei!
Geef in het topic aan dat je mee zult rijden en maak een bijdrage over. De bijdrage is voor koffie/thee en iets lekkers bij ontvangst en een aandenken aan de rit. De bijdrage voor de rit is 15 euro, de gelden kunnen worden overgemaakt op NL07SNSB0874876400, tnv A.J.A. Witteveen, te Amersfoort. Graag je forumnaam/aangeven in de omschrijving, na ontvangst van de Gelden wordt je inschrijving hieronder bevestigd.