GPS Routes uitwisselen

Plaats hier je (eigengemaakte) GPS routes

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

GPS Routes uitwisselen

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Zag vandaag het volgende topic bij onze Vlaamse vrienden....wellicht een handig hulpmiddeltje als je met je motormaten een (gps-)toertochtje wilt maken/ organiseren / rijden.. :D
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... =6&t=26958" onclick="window.open(this.href);return false;
Gert

Re: GPS Routes uitwisselen

Ongelezen bericht door Gert »

Hoi Berrybeer,

Ik zie in je onderschrift "BMW navigator II". Ik heb hetzelfde toestel ongeveer een jaar geleden tweedehands gekocht. Mijn vraag is nu. Kun je deze upgraden naar 2010 kaarten ?
Het gebeurt namelijk dat ik bepaalde routes er niet kan opzetten omdat ze vermoedelijk van een recentere versie zijn. Momenteel staan er bij mij nog kaarten 2008 op. Toestel werkt perfect maar voor het downloaden van bestaande routes van het internet is het een beetje moeilijk.

Thanks
Gert
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Re: GPS Routes uitwisselen

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Gert schreef:Hoi Berrybeer,

Ik zie in je onderschrift "BMW navigator II". Ik heb hetzelfde toestel ongeveer een jaar geleden tweedehands gekocht. Mijn vraag is nu. Kun je deze upgraden naar 2010 kaarten ?
Het gebeurt namelijk dat ik bepaalde routes er niet kan opzetten omdat ze vermoedelijk van een recentere versie zijn. Momenteel staan er bij mij nog kaarten 2008 op. Toestel werkt perfect maar voor het downloaden van bestaande routes van het internet is het een beetje moeilijk.

Thanks
Gert
Hallo Gert!

Aangezien ik er in eerste instantie ook niet zo goed in thuis was, heb ik in het verleden het volgende draadje opgestart en ik denk dat daarin al een hoop duidelijk voor je wordt...viewtopic.php?f=40&t=1248" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat ik er zelf van begrepen heb komen er géén kaarten meer van 2010, de laatste zijn van 2009 en die zijn volgens Garmin een 'end-life' versie, maw voor 'onze' Garmin komen en geen kaarten meer... _002 .
Met het downloaden van gps-routes van internet heb ik daarintegen geen enkel probleem....op veel sites kun je immers direct de Garmin-files downloaden en die dan via je pc in je Garmin zetten. Je hebt ook nog een héél handig programmaatje dat TYRE heet (kun je zo downloaden en de betreffende link staat ook ergens op ons forum) en daarmee kun je zélf ook makkelijk gps routes in Garmin formaat maken én eventueel andere formaten (bv Tomtom) omzetten naar Garmin... ;)

Wel geef ik je de tip mee om op de Garmin site te kijken of jouw Garmin daar al is aangemeld en zo niet, dat dan zelf even te doen.....misschien is de jouwe daar ook nooit eerder aangemeld en heb je dan kans dat je de 2009 versie - net zoals ik - gratis toegestuurd krijgt.. :D

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “GPS Routes”