vandaag een

Prima motorfiets die lekker rijdt en prima schakelt.
Hij heeft 117.000 km gereden, onderhoudshistorie bij de motorzaak bekend (de RT is door betreffende motorzaak onderhouden), en dat voor €5.000 (excl. €200 afleverkosten).
Het enige waar ik nog over twijfel is de 'aanzienlijke' pekelschade van het aluminium (zie foto
Ik zou die corrosie kunnen afschrapen en opnieuw in de lak kunnen zetten. Bovendien rijd ik zelf ook het hele jaar door, dus wanneer pekelschade alleen optisch 'problematisch' is, zou dat voor mij geen reden zijn om van de koop af te zien. Of kijken jullie daar anders tegen aan?
Overigens wordt de motor met 3 maanden garantie gegeven. Dat is echter geen Bovag-garantie, maar de garantie die Bert Lanser geeft en die garantie beperkt op de 'techniek' (ja, een beetje vaag wat daar mee bedoeld wordt).
Hoe kijken jullie daar tegen aan?
De foto: https://drive.google.com/open?id=1J2HaJ ... 06YNlxDDtA
Overigens: is het mogelijk om Givi-monokey-systeem op een BMW aan te schroeven?
Groetjes,
Ulrich