Manual R1200RT

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
lexonwheels

Manual R1200RT

Ongelezen bericht door lexonwheels »

Hoi,

heeft er iemand toevallig een pdf-file van de manual van de R1200RT?
Kreeg vanmorgen op de A4 een melding/teken in mijn display waar ik me van afvroeg wat dat betekent. Bij aankomst was ie ook alweer weg, anders had ik even een foto hier gepost. Kan ook even wachten tot ik vanavond thuis ben, heb boekje daar liggen. Maar sowieso wel handig om online te hebben als je ff wat wilt opzoeken.
:D

Grt!
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Manual R1200RT

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Helaas hebben we nog geen R1200RT werkplaatshandleiding of gebruikershandleiding op dit forum.
Ik zag wel dat deze voor weinig te koop is op;
http://www.marktplaza.nl/Informatiepakk ... 253607.php of hier:
http://www.speurders.nl/overzicht/motor ... 26405.html

Of wil een 1200 eigenaar zijn handleiding 'even' scannen :?:

succes Lex

lexonwheels schreef:Hoi,

heeft er iemand toevallig een pdf-file van de manual van de R1200RT?
Kreeg vanmorgen op de A4 een melding/teken in mijn display waar ik me van afvroeg wat dat betekent. Bij aankomst was ie ook alweer weg, anders had ik even een foto hier gepost. Kan ook even wachten tot ik vanavond thuis ben, heb boekje daar liggen. Maar sowieso wel handig om online te hebben als je ff wat wilt opzoeken.
:D

Grt!
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
lexonwheels

Ongelezen bericht door lexonwheels »

Hoi Jos,

Heb een duitse manual erbij. Met een moeder van duitse komaf is die uitstekend voor me te volgen. Mocht er interesse zijn kan ik die inscannen, maar kan me zo voorstellen dat het handiger is als 1 van de R1200RT-rijders met een nederlands exemplaar deze inscannen.

Heb even gekeken: maar die melding in mijn display was om even een check te doen voor de olie! Heb hem net nieuw, dus ff de fiets leren kennen nog.

First things first olie bijvullen morgen ochtend als ie onder zijn nieuwe fijne verheul-motorhoes vandaan komt. Helaas kan ie niet binnen staan :-(
Misschien even de deur van mijn garage verbreden (duur duur). Hij is toch wel ietsje breder dan mij R1150R die ik wel binnen kan stallen.

Lex
R1200RTE

Ongelezen bericht door R1200RTE »

Gebruikershandleiding in het engels te vinden bij BMW Denemarken.

http://www.bmw-motorrad.dk/dk/da/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
**AC**

Ongelezen bericht door **AC** »

Hoi,

Heb zelf helaas ook een Duits boekje en niet de Nederlandse versie.
Als iemand deze heeft _004

Gr. Milan
HansD
Type: R1200RT/LC
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

R1200RTE schreef:Gebruikershandleiding in het engels te vinden bij BMW Denemarken.

http://www.bmw-motorrad.dk/dk/da/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hej, waarom kan dit in Denemarken wel! Ik heb de handleiding direct gedownload.
Bedankt voor de link, die gaat bij de Handige links...
Hans
HVEI

Ongelezen bericht door HVEI »

Wat raar, BMW dealers in verschillende landen kunnen blijkbaar verschillende documentatie leveren.
Ze hebben gewoon de instructieboekjes gedigitaliseerd.
Volgens mij is de werkplaatshandleiding alleen op cd verkrijgbaar. Ik heb deze wel (ook Nederlands) maar is veel te groot om online te zetten.
Ik zal vanavond wel een poging doen.
Huub
HVEI

Ik heb twee handleidingen online gezet:

BMW.rar dit is de werplaats cd voor de R1200 RT
(Is een Windhoos versie, ikzelf gebruik Apple dus kan niet controleren of alles werkt. Wanneer iemand het bestand uitpakt zou ik graag een berichtje terug hebben als het in orde is)

Het andere bestand is wel duidelijk, dit is een PDF versie van de werkplaatshandleiding voor de R1150 RT

Hier de link:
http://public.me.com/huubvaneijk

Succes,

Huub
han62
Type: R1200RT

Ongelezen bericht door han62 »

Hallo Huub,
Ik heb het bestand van de 1200RT uitgepakt duurt wel even maar werkt prima. Ik heb zelf ook de CD maar nu hoeft die er niet meer in. is nog makkelijker even op nedrlands via instellingen en werkt perfect.

Goed gedaan.

Een vraag die van de 1150 ook even bekeken maar die krijg ik niet in het nederlands. (die heb ik overigens wel) en staat al bij downloads op het Forum of is dit een andere versie.

Met vr gr
Han
HVEI

@Han,
Goed dat het werkt, was ik wel benieuwd naar. Ben nu zelf nog op zoek naar een Apple versie, maar die bestaat misschien wel niet.

Huub
HVEI

... nog even.
Die voor de 1150, was dacht ik Nederlands. Misschien heb ik de verkeerde op het net gezet. Zal even kijken, maar als hij toch al op het forum staat, is dit niet zo belangrijk.

Huub
Baird
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Ongelezen bericht door Baird »

Heren, heren,

Het bovengemelde R1150RT document is de zeer beperkte handleiding van nieuw afleveren en het remsysteem wat al jaren op het internet te vinden is en is dus absoluut niet volledig. :(

Enige tijd geleden heb ik bij de downloads de complete R1150RT handleiding gepost, 63 Mb, dus als je wat nodig hebt pak die dan. _004

-1150-
Met vriendelijke motorgroet
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
HVEI

Ok. Dankje Baird,
Ik haal de 1150 handleiding weg. Voor mijn kleine verzameling zal ik jouw handleiding ervoor in de plaats zetten. Kunnen mensen niet in de war komen.

Huub _004
HVEI

Baird,

Ik zie jou handleiding niet bij de downloads staan. Kun je even aangeven waar hij gebleven is?

Huub
**AC**

Hey bedankt!

Hij werkt inderdaad prima zo, top!

(Nu alleen nog het andere boekje)

Groet Milan
han62

Hallo
Ik heb wel een PDF bestandje van de handleiding in het Engels een keer ergens gedownload. geen idee hoe ik een PDF hier kan zetten.
Is er belangstelling of staat dat er al anders mail ik het wel naar Jos of Walter dan kunnen zij het er bij zetten
met vr gr
han
**AC**

Het gaat inderdaad om de handleiding voor de 1200RT.
Heb wel het originele boekje maar dan in het Duits. Gewoon in het Nederlands zou ook wel fijn zijn eigenlijk, leest net even iets makkelijker :D

Gr. Milan
han62

De Engelse handleiding voor de 1200RT heeft Jos er al opgezet en ook die voor de radio van de 1200RT,

Ik heb wel een Nederlandse handleiding ik denk net als iedereen die de motor nieuw heeft gekocht in Nederland .
Zal binnenkort eens zien of ik het een beetje fatsoenlijk kan scannen.

Met vr gr
Han
HansD
Type: R1200RT/LC
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

Ik heb de handleiding gisteravond gedownload. Het uitpakken duurt inderdaad giga-lang.
Werkt prima. Gelijk even een paar dingen opgezocht, zoals waar de ZFE zit, en hoe je de R1200RT moet synchroniseren (zoals Han heeft beschreven).
Ik mis een electrisch schema of diagram. Nergens te vinden.(past zeker niet meer op een A4-tje ;) )
Hans

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”