En beide GPS'en geüpdate. Voor de GPS276Cx was er ook weer een system update, nu 3.40 en het begint ergens op te lijken. De GPSmap276C draait al jaren op de zelfde firmware.
Moderator: RT_Patrick
Maar die is dan ook al jaren niet meer leverbaar....Baird schreef: De GPSmap276C draait al jaren op de zelfde firmware.
Tot en mét de 660aantzeetje schreef:jouw navigtor werkt met NTU kaarten, niet met NT kaarten. Die zijn er voor de zumo tot de 660
Bijna waar. . . . Ik beheer 2 navigators, de BMW Navigator VI van me zelf (NTU) en de BMW Navigator IV (NT) van mijn echtgenote. Die Navigator IV is eigenlijk een Garmin 660 met iets andere firmware waardoor die met de cradle knoppen kan communiceren, een Garmin 660 past ook in die cradle maar dan werken die knoppen van de cradle dus niet...aantzeetje schreef:jouw navigtor werkt met NTU kaarten, niet met NT kaarten. Die zijn er voor de zumo tot de 660
Klopt, ik gok dat NTU (NT Unicode) gemakkelijk/sneller te maken is van de NavTEQ bron-kaarten.Jeroen1969 schreef:NTU kaart updates lijken er steeds iets eerder te zijn dan die van de NT.
Ik denk dat het geen marketing truc is;Jeroen1969 schreef:Maakt niet dat ik me minder verbaas over de nummering, voor zowel NT als NTU is dat "2018.xx" wat mij het gevoel geeft dat ...
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!