Onderkuip of spoiler R1200RT

Alles over windbescherming en aerodynamica.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
ErikB

Onderkuip of spoiler R1200RT

Ongelezen bericht door ErikB »

Bestaat er een spoiler of onderkuip voor de R1200RT?
De overgang van de RT1150 naar de 1200 is heel drastisch geweest. Het is natuurlijk goesting, maar met de jaren begint hij er stilaan mooier uit te zien. Maar toch heb ik nog altijd zoiets van, er is iets vergeten. Namelijk de onderzijde van de kuip. Bij de RT1150 vormt dit één mooi geheel. Ik rijd voorlopig nog met de 1150 rond, maar volgend jaar komt er een nieuwe. Het zijn de details, zoals de onderzijde en de reservoirs, die me niet helemaal gelukkig maken. Oké, leer er mee leven!
Iemand een idee?
HVEI

Re: Onderkuip of spoiler R1200RT

Ongelezen bericht door HVEI »

Ja, niet fijn als het blok vuil wordt. Ik heb mijn spatbord wat langer gemaakt met een Extenda Fenda . Scheelt een heleboel als het regent. Verder gewoon wat schoonmaken, da's ook wel leuk als je een nieuwe motor hebt!
Verder ervaar ik een wereld van verschil in kwaliteit tussen de 1150 en de 1200. Ik zou niet meer terug willen. _004 _004
Huub
Laatst gewijzigd door HVEI op 04 dec 2009, 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
HansD
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

Ik heb de Wunderlich online shop de laatste tijd behoorlijk goed uitgeplozen, maar een onderkuip voor de R1200RT ben ik daar niet tegengekomen. Wel zijn er carterbeschermplaten en carbondelen ter vervanging maar dat bedoel je denk ik niet.

Volgens mij bestaat dit niet (maar ik laat me graag verrassen - het is ten slotte bijna 5 december!)
Hans
ErikB

Ongelezen bericht door ErikB »

HansD schreef:Ik heb de Wunderlich online shop de laatste tijd behoorlijk goed uitgeplozen, maar een onderkuip voor de R1200RT ben ik daar niet tegengekomen. Wel zijn er carterbeschermplaten en carbondelen ter vervanging maar dat bedoel je denk ik niet.
Ja, zoiets op de aard, maar dan wat verder uitgewerkt. Iets meer dan alleen bescherming, maar ook esthetisch.
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Sinterklaasje kom maar binnen met je Torx, want het is zo ver :$

Extenda Fenda is, naar wat ik begrepen heb, het handelsmerk van Pyramid Plastics.
(http://www.pyramid-plastics.co.uk/catalog/)

En ze hebben diverse oplossingen voor de R1200-serie, zie ik zo.
(sommigen worden door Wünderlich gelevered, schat ik zo in)

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Kuip & Ruiten”