R1200RT met startprobleem

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
RonHill
Type: R1200RT
Bijz: 1 jr jong, full options, radio, Zumo 660
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Harderwijk

R1200RT met startprobleem

Ongelezen bericht door RonHill »

Stuk wezen toeren, onderweg terrasje gepakt en als ik weer verder wil, gaat bij het aanzetten van het contact, alleen het groene lampje (N) branden. De radio gaat ook gewoon aan, maar verder helemaal niets. D.t.v. BMW service/berger bij dealer terecht gekomen en daar startte hij gewoon en viel er niks uit te lezen. Nu al drie keer aan de hand gehad, maar zoals gezegd, dealer kan niks vinden. Iemand enig idee of klinkt dit bekend? Betreft een RT uit 2011, de accu zit er net nieuw in.

Ron
Dingeman
Type: R1200RT
Bijz: Heb veel RT's t/m R1200RT (DOHC) gehad en gereden.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: West Brabant

Re: R1200RT met startprobleem

Ongelezen bericht door Dingeman »

RonHill schreef:Stuk wezen toeren, onderweg terrasje gepakt en als ik weer verder wil, gaat bij het aanzetten van het contact, alleen het groene lampje (N) branden. De radio gaat ook gewoon aan, maar verder helemaal niets. D.t.v. BMW service/berger bij dealer terecht gekomen en daar startte hij gewoon en viel er niks uit te lezen. Nu al drie keer aan de hand gehad, maar zoals gezegd, dealer kan niks vinden. Iemand enig idee of klinkt dit bekend? Betreft een RT uit 2011, de accu zit er net nieuw in.

Ron
Lijkt heel erg veel op de storing die ik een paar maanden geleden had. Geen enkele reactie op het indrukken van de startknop. Ook via de ANWB moeten over moeten brengen naar de dealer. Bleek dat er sluiting zat in de startknop en deze was dus stuk. Nieuwe knoppen-unit en het probleem was verholpen.
Om kilometers te rijden, moet je eerst meters maken.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”