[media]tLjbd1VkRtA[/media]
Moderator: RT_Patrick
Om eerlijk te zijn krijg ik geen hoogte van het beeld qua kwaliteit.basplehn schreef:Mooi scherp beeld Luc
Ik vind het ook heel erg leuk om te doen en na te genieten van een rit door het monteren van een filmpje! Bijna verslavend.mikanos schreef:Leuk filmpje. Ik kan niet wachten tot ik dit ook kan doen met mijn nieuwe Gopro
Hoi Eric,Eric r1200rt schreef:Leuk!
Heb gisteren gedeeltelijk zelfde rondje gereden, dacht zelfs je tegemoet gekomen te zijn (ik rode BMW EVO helm) ...?
Was gisteren lekker rustig, zal nu wel anders zijn ...
Groet,
Eric.
Vergeet niet a.u.b. dat het HD beelden zijn, het vergt nogal wat van de computer om ze af te spelen.Erteetje schreef: Om eerlijk te zijn krijg ik geen hoogte van het beeld qua kwaliteit.
Op mijn laptop vind ik het beeld tegenvallen. Op de iPad is het een stuk beter. Op de iphone is het beeld ook prima.
Misschien is het scherm van mijn laptop gewoon bagger![]()
Hey Rob.Inspector Gadget schreef:Vergeet niet a.u.b. dat het HD beelden zijn, het vergt nogal wat van de computer om ze af te spelen.Erteetje schreef: Om eerlijk te zijn krijg ik geen hoogte van het beeld qua kwaliteit.
Op mijn laptop vind ik het beeld tegenvallen. Op de iPad is het een stuk beter. Op de iphone is het beeld ook prima.
Misschien is het scherm van mijn laptop gewoon bagger![]()
Om dat te verbeteren, adviseer ik;
- Speel de opnames bij voorkeur niet af vanaf het geheugenkaartje maar kopieer de data eerst naar je lokale harddisk
- Gebruik bij voorkeur VLC media player (http://www.videolan.org) om de video af te spelen, is een zonder-fratsen speler, dus maximale performance
- Kijk ff ook naar de specs van je computer, en dan met name de beeldresolutie (binnen windows, rechter muisklik op je achtergrond, vaak) of deze overeenkomen met HD (1024x768) beeldresolutie (of beter).
- Overweeg gebruik te maken van codecs, zoals K-Lite, als (!) je computer de specs heeft (CPU & RAM)
Thx voor (zoals gewendInspector Gadget schreef:dank je wel, its good to be back!
![]()
Via de pc kijk je YT middels je webbrowser en de Adobe Flash Player.
Via de Control Panel van Windows kan je controleren of je de meest recente versie van de Adobe Flash Player gebruikt, dat zou versie 16.0.0.305 moeten zijn.
Ik weet niet of je toevallig ook een x64 Windows versie gebruikt, maar vooralsnog is er geen Adobe Flash Player voor x64 Windows, alleen x32.
En dat gaat ten koste van de performance, dus ook kwaliteit die je ziet, op een x64 OS zal een x32 programma een lagere performance kunnen bieden.
Daarnaast moet je natuurlijk ook niet vergeten dat de afmetingen van het scherm (iPAD & iPhone versus je PC, bijvoorbeeld) bij een kleiner(e) scherm de kwaliteit enigszins verhullen.
Naast het feit dat op de iPAD & iPhone niet Adobe Flash gebruikt wordt om YT content te bekijken.
Daar wordt, volgens mijn informatie, gebruik gemaakt van een HTML5 media formaat. (versus Adobe Flash)
Meer leesvoer is te vinden via G00gle, waaronder;
http://www.idownloadblog.com/2015/01/27 ... eo-player/
To blow your socks off;
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison ... _and_Flash
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!