Waar: Jaarbeurshallen Utrecht
Eigenlijk overbodig om te noemen want iedereen kent deze beurs

Luc
Moderator: RT_Patrick
Baird schreef:Inderdaad volslagen overbodig dit te noemen, maar wat ben ik blij dat je het doet!Morgen vallen de herfst en winter binnen, motor ligt uit elkaar voor groot onderhoud, de warmste Kouwe Poten tocht ooit is zojuist verreden, het winterpak ligt klaar voor de komende maanden en jij kijkt vooruit naar het volgende seizoen!
Hulde
Wat een beetje teveel gebruik aan fossiele brandstoffen al niet kan doen. Maar goed nieuws! De VN moedigt iedereen aan te stoppen met de fossiele brandstoffen voor................het jaar 2100.Erteetje schreef:Baird schreef:Inderdaad volslagen overbodig dit te noemen, maar wat ben ik blij dat je het doet!Morgen vallen de herfst en winter binnen, motor ligt uit elkaar voor groot onderhoud, de warmste Kouwe Poten tocht ooit is zojuist verreden, het winterpak ligt klaar voor de komende maanden en jij kijkt vooruit naar het volgende seizoen!
HuldeSeizoen?? tegenwoordig lijkt er nooit meer een einde aan een motorseizoen te komen
![]()
Ook vandaag weer een mooie toer gemaakt van 200+ km![]()
Kan haast niet geloven dat dit een november maand is![]()
Luc
Logisch.Baird schreef:Vriend van me riep op iedere mooie warme dag "Hebben we toch genoeg oude batterijen gewoon in de vuilnisbak gegooid", en bij een slechte zomer kwam het verzoek nog meer batterijen weg te gooien.
Viaantje schreef:Via de HEMA zijn de kaarten ook online te bestellen, voor 12,50 zonder servicekosten
Zelfs als je geen lid bent kan dat en ook gewoon online, kan je gelijk je toegangstickets printen.PieterHJ schreef:Als je lid bent van de ANWB kan je ook voor € 12,50 kaarten voor de Motorbeurs in de ANWB winkel kopen.
Het zou een keer gebeuren en daar is ie dan, ik vindt hem mooirobi schreef:Ben net weer thuis van een dagje motorbeurs. Lekker druk, veel leuk spul gezien. Ook de nieuwe 1200 RT-P.
Leuk om je daar te hebben gezien!Baird schreef:Morgen is de dag .........................( omdat maat alleen in het weekend kan, zelf als ww'er natuurlijk iedere dag)
concours schreef:Ieder jaar zeg ik steeds: "en nu heb ik het wel gezien, het is ieder jaar hetzelfde, volgend jaar ga ik niet meer". En als de beurs dan weer komt, ga ik toch altijd weer even kijken, om er vervolgens achter te komen, dat het ieder jaar weer hetzelfde is. ;-)
Ik heb BeRT (1-handed) ontmoet op de beurs. Even leuk met elkaar gepraat en zijn wonderprothese kunnen aanschouwen.
Wat mij ook dit jaar weer opviel, was dat er maar zo weinig mensen rondliepen die wat gekocht hadden. Er stonden mega grote kleding stands, maar echt goedkoop vond ik het niet. Goed er werd wel verkocht, maar in voorgaande jaren was de motorbeurs toch DE beurs om koopjes te scoren. ik had meer het idee dat de Motorbeurs een soort nationaal uitje geworden was. Beetje rondstruinen, kijken, kijken en nog eens kijken en aan het eind van de dag met lege handen weer naar huis.
Wat was jullie indruk van de beurs?
JDoubleOP schreef:Neerlands eigen en niet alleen Neerlands hoor: "Heel veel kijken, kijken, niet kopen".
Koopkracht van velen is kapot gemaakt. Wie heeft nog het geld om een beetje bike van boven de 15 rug te kunnen betalen. Niet voor niets is de gemiddelde leeftijd van de motorrijder rond de 50 jaar.
Las van de week een stuk dat de "jeugd" zich herpakt op motoren. In de praktijk is hier nog niet veel van te merken volgens de dealers, maar ik hoop het zo dat het wel zo is.
fyi gr. Joop
concours schreef:Ieder jaar zeg ik steeds: "en nu heb ik het wel gezien, het is ieder jaar hetzelfde, volgend jaar ga ik niet meer". En als de beurs dan weer komt, ga ik toch altijd weer even kijken, om er vervolgens achter te komen, dat het ieder jaar weer hetzelfde is. ;-)
Ik heb BeRT (1-handed) ontmoet op de beurs. Even leuk met elkaar gepraat en zijn wonderprothese kunnen aanschouwen.
Wat mij ook dit jaar weer opviel, was dat er maar zo weinig mensen rondliepen die wat gekocht hadden. Er stonden mega grote kleding stands, maar echt goedkoop vond ik het niet. Goed er werd wel verkocht, maar in voorgaande jaren was de motorbeurs toch DE beurs om koopjes te scoren. ik had meer het idee dat de Motorbeurs een soort nationaal uitje geworden was. Beetje rondstruinen, kijken, kijken en nog eens kijken en aan het eind van de dag met lege handen weer naar huis.
Wat was jullie indruk van de beurs?
Deze motor al gezien op de Noordelijke Motorbeurs, 5 weken geledenbasplehn schreef:Het zou een keer gebeuren en daar is ie dan, ik vindt hem mooirobi schreef:Ben net weer thuis van een dagje motorbeurs. Lekker druk, veel leuk spul gezien. Ook de nieuwe 1200 RT-P.![]()
Helaas heb ik de P-uitvoering donderdag jl. over het hoofd gezien.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!