Ik zit te stoeien met het apparaat en o, o o, wat blijf ik de Garmin apparatuur een ontzettend gebruikers onvriendelijke rommel vinden!!!
Ik kan het gewoon niet anders uitdrukken. De TomTom rider 2013 die ik op de vorige RT gemonteerd had, werkte snel, zat logisch in elkaar qua bediening en deed alles wat een navigatie systeem hoort te doen. Voor een prijs van bijna de helft (375 voor de TomTom tegen 700 voor de Navigator V) hoefde ik voor de tomtom geen boekje door te ploegen om wijs te worden uit de werking en hoe wat waar te doen. Zo ontzettend logisch!! Bij de Garmin was dit wel nodig. Helaas wordt het apparaat geleverd met een handleiding waar niks in staat. Ja in alle mogelijk talen waar het aan uit knopje zit en waar je de accu in moet proppen. Jippie!!! Dat weet iedereen met een IQ boven de 12 zelfstandig uit te vinden. Mensen mogen dan de loftrompet spelen over de Garmin navi's, wat mij betreft is het veel te dure gebruikersonvriendelijke troep waar ik het liefste mijn reet mee zou afvegen. Jammer genoeg is pleepapier van 700 euro teveel van het goede.
Wat mij betreft: neem je een RT LC: neem niet de Navigator V
En nu maar wachten op de reactie van Mr GPS