Vandaag een beurt uitgevoerd aan mijn R1200ST. Nu bleek dat ik geen passende dop heb op de moer van de krukaspoelie.
Dus het dode punt maar even met het achterwiel gezocht voor het stellen van de kleppen.
Maar ik moet ook de dynamoriem nog vervangen, daar had ik vanmiddag geen tijd meer voor.
Ben alleen helaas vergeten de maat te nemen van de moer, dus nu weet ik niet welke dop ik moet kopen.
Mijn grootste dop is een 32 en die was nog te klein, de OEM catalogus zegt M22......
Wie kan me helpen en weet toevallig welke dop ik moet kopen?
Alvast dank.
Maat moer op krukaspoelie R1200ST
Moderator: RT_Patrick
Re: Maat moer op krukaspoelie R1200ST
Vóór mijn vakantie toch de kap er even afgeschroefd en de maat genomen. Een 34 mm dop blijkt nodig voor de krukaspoelie.
Besteld bij Brezan (standaard ijzerwarenwinkels gaan tot meestal dop 32) en zojuist met succes mijn Multi riem vervangen.
Was ook nodig met 48267 op de klok maar er zat ook een beschadiging op met zelfs nog een klein steentje erin.
Ben blij dat ik 'm nu vervangen heb.
Besteld bij Brezan (standaard ijzerwarenwinkels gaan tot meestal dop 32) en zojuist met succes mijn Multi riem vervangen.
Was ook nodig met 48267 op de klok maar er zat ook een beschadiging op met zelfs nog een klein steentje erin.
Ben blij dat ik 'm nu vervangen heb.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 5450 Weergaves
-
Laatste bericht door Nigeldehavilland
-
- 0 Reacties