Hallo Donic, ben erg benieuwd waarom het effect weg zou zijn na het afstellen.Donic schreef:Wel even vóór het afstellen de Recyclizer verwijderen, en daarna weer plaatsen, anders is het effect weg!Tha_biker schreef:Ook eindelijk mijn Recyclizer binnen (het kwam er maar niet van om 'm te bestellen, maar vorige week besteld en begin deze week binnen). Vandaag gemonteerd, wat in principe heel simpel is (alleen zit bij mijn GSA mijn intercom en de besturingsunit voor mijn vering op het luchtfilterhuis, dus het is nu een beetje vol daaronder).
Een klein stukje proefgereden, maar wat een verschil! Sowieso startte de GSA nu zonder de choke te hoeven gebruiken. En zoals al beschreven hiervoor veel betere gasrespons en een veel soepeler verloop. Ook meer power onderin (een wheelie is nu echt zo gemaakt :lol: ). Maar het belangrijkste (voor mij, hier ging het mij voornamelijk om): KFR gereduceerd tot bijna nihil! En dan is mijn motor nog niet eens perfect afgesteld, hij krijgt zaterdag weer een hoognodig beurtje... Alleen nog niet op de snelweg uit kunnen proberen, maar dat komt vrijdag wel...
Al met al ben ik zeer tevreden, zeker voor het geld! Binnenkort maar ff eentje voor de RT van het vrouwtje bestellen, want deze Recyclizer gaat er niet meer uit (ook niet om ff te testen op haar motor, want dan wil zij 'm hebben)!
Succes
Donic
Groet, Bert